Grovplanering

2015-02-17 @ 20:14:00 / Planering
Tänkte gå igenom planeringen resten av veckan så ni får se men också så att jag inte glömmer nånting. Är tacksam för all hjälp jag får denna vecka! 
 
Onsdag:
Utsläpp, mocka, fodra, städa stallet
Åka till Kumla - packa allt Queen behöver samt göra iordning för träning
Träning kl 15 i Askersund för Anna Björkman
Queen flyttar hem till mig, installera henne i hennes box
 
Torsdag: 
Utsläpp,
Bella kommer, hjälper mig med mockning och iordningställandet för kvällen
Fota
En ny hyresgäst flyttar in
Rida Rb och Queen
Smörja Rbs utrustning
Winnies medryttare kommer
Hovslagaren kommer och skor Rb, Nightan, Pelle och Winnie
 
Fredag: 
Utsläpp,
Bella kommer, hjälper mig i stallet
Ev. så skulle Sophie komma
Åka till ridhuset med Queen
Rida Rb
Tror att medryttaren kommer
 

Lördag:
Utsläpp
Bella kommer och hjälper mig i stallet och med förberedelserna
Skritta Queen, rida Rb
Skriva packlista och tidsplanering
Smörja all utrustning samt packa in i transport - checka av med listan 
 
Söndag - Tävling
 
 min vän Felicia och Queen


Postat av: Neapocalypse och tinkerhästen Clooney ・゚♥

Är det inte jobbigt att ha jour? <3

Svar: Vadå jour? Har jag jour?
Evelinn Åkerman

2015-02-17 @ 20:36:39 / http://neapocalypse.se
Postat av: Ottilia

Lycka till på tävlingen! :D

2015-02-17 @ 20:55:27 / http://ottiliaschack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: