Hela förmiddagen

2015-02-17 @ 13:42:00 / Vardag
.. har spenderats i stallet! Men nu är jag klar. Jag har fodrat, släppt ut alla hästar, mockat och gjort iordning för kvällen hos Winnie, Nightan, Rb och Pelle samt borstat och ridit Rb, skrubbat boxen som Queen ska stå i och lagt in spån, kollat igenom hagen som hon ska gå i så tråden sitter kvar och strömmen funkar, fodrat lunch och nu är jag inne i huset igen för att äta frukost för det har jag ju inte hunnit med. Sen ikväll har jag inga planer framför mig, ska njuta av mitt lov, träna program, redigera bilder och göra massa blogginlägg! Känner att jag har sån blogginspiration just nu så jag vill bara blogga hela tiden och aldrig slita mig från datorn.
 
Här är några bilder innan passet igår på Rb
 
 
 


Postat av: Lisa Gustavsson

Rida i snör är så mysigt!

Svar: läste smör haha!
Evelinn Åkerman

2015-02-17 @ 14:20:41 / http://nouw.com/stallbg
Postat av: Ida Barsk

Lät härligt! Och så mysiga bilder :)

Svar: ja verkligen!
Evelinn Åkerman

2015-02-17 @ 17:19:05 / http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: