Mondaymorning

2015-02-16 @ 10:09:00 / Vardag
Godmorgon på er! Måndag och första dagen på sportlovet, det känns helt fantastiskt. Har en sjukt rolig och spännande vecka framför mig. Starlistorna kom ut igår och jag startar näst sist i min klass, helt perfekt tycker jag då blir inte tävlingsdagen så lång. Nu ska jag försöka njuta av alla mina lovdagar och spendera dom på bästa sätt - i stallet. Det är precis vad jag ska göra nu! Ut och göra iordning åt Rb sen kl 12 kommer en kund och kollar på stallplats, där efter ska Rb trimmas lite dressyr och sen kl 14 kommer medryttaren till min shettis Winnie. 
 
Jag har lyckats ordna så att jag ska få lite extra hjälp torsdag-fredag-lördag av en tjej som är dotter till en av våra hyresgäster. Winnie ska motioneras av henne, Rb och Queen av mig och sen finns det ju massa saker som man måste göra utanför ridningen. På lördag kommer hon även och hjälper mig att smörja och packa allting inför tävlingen, det uppskattas och jag tror det uppskattas av oss båda faktiskt! Kul när man kan hjälpas åt.
 
Ni kan också vänta er en hel del nya bilder den här veckan, från två träningar, lite "modell"bilder samt från tävlingen. Jag har kontakt med tre olika fotografer som vi fota oss, skoj!
Låter som en rolig vecka va? Nu tycker jag vi kickar igång den!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: