Nästa vecka

2015-02-15 @ 13:36:00 / Planering
Måndag: Dressyr Rb, (Anna rider Queen)
Tisdag:  Uteritt Rb, (Anna rider Queen)
Onsdag: Rb vilar. Dressyrträning för Anna Björkman med Queen kl 15.00, Queen flyttar hem till oss efter träningen.
Torsdag: Jogga Queen hemma, Jogga Rb. Ny häst flyttar hem till oss. Hovslagaren kommer
Fredag:  Rb dressyr. Åka själva till ridhuset och träna Queen, rida igenom MSV C:1
Lördag: Rb dressyr. Queen skrittas
Söndag: Tävlingsdebut med Queen MSV C:1 i Mariestad
 
Nu är det alltså tävlingsvecka och uppladdningen är i full gång som ni ser. Årets första tävling ska ridas och min debut på storhäst ska gå av stapeln. Just nu i denna stund om precis en vecka vet jag hur det har gått och bara tanken på det gör mig alldeles pirrig. Jag tänkte passa på och höra om det finns nånting i tävlingsväg som ni vill läsa lite extra om eller se lite mer utav just nu inför tävlingen, det kan vara vad som helst! skicka iväg en kommentar så ordnar jag det!
 
 


Postat av: Nicklas Eriksson

Hur fixar du din häst, din utrustning och dig själv + vad använder du då?

Svar: Skulle jätte gärna få frågan omformulerad, förstod inte riktigt!
Evelinn Åkerman

2015-02-15 @ 17:05:48
Postat av: Michelle Petersson

Vore kul att läsa om hur du mentalt förbereder dej till en tävling. Är du nervös? Tänker du mycket eller försöker du va som "vanligt" och inte skapa för mycket nerver? ;)
Kram!

2015-02-15 @ 17:51:35 / http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Sandra Johansson

Hoppas det går bra för er :) Är också galet tävlingssugen nu men får vänta ett tag till, skrev istället upp mig som lagledare så att jag får stillat suget något i varje fall :))

2015-02-15 @ 18:28:05 / http://sandrejohansson.blogg.se/
Postat av: Anette

Lycka till på tävlingen, det går säkert bra!

Svar: tack! ja de hoppas jag ;D
Evelinn Åkerman

2015-02-15 @ 21:17:29 / http://dressyrteamet.se
Postat av: Nicklas Eriksson

Vad använder du för produkter när du gör din häst, dig själv och din utrustning "tävlingsfin"

Svar: kan försöka få till ett inlägg!
Evelinn Åkerman

2015-02-17 @ 07:35:13
Postat av: Anonym

Vilka "tävlingsplatser"(eller vad man ska kalla det) gillar du och vilka tycker du är mindre bra?

Svar: vill nog inte hänga ut olika anläggningar eller göra dålig reklam för dom, jag nåt ändå ut ganska brett och har bra inflytande så det känns inte schysst!
Evelinn Åkerman

2015-02-17 @ 11:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: