Nya tag

2015-02-12 @ 19:10:59 / Vardag
Det känns som att motivationen med Rb dalar lite upp och ner, jag trivs väldigt bra med att rida honom men det känns som att vi är klara med varandra. Speciellt när jag kommit upp så mycket på storhäst och fått känna på  hur det ska kännas så är jag faktiskt mer hemma där. 
 
Vi är ju anmälda till Mantorp men står som reserver och det är väl lika bra att vi inte kommer med. Div 1 vet jag inte heller om det kommer bli av, de är så mycket krångel hit och dit och problem med att ta ut laget alla har olika åsikter vilket gör det hela mycket svårare.
 
Men jag får väl rycka upp mig och ta tag i det här igen nu på lovet, träna ordentligt och känna på vilken form vi är i och sedan lägga upp tävlingarna utifrån det.
 Jag vet ju att vi kan vara snygga ihop men just nu känns det bara långt borta...
 


Postat av: Johanna

Kom ihåg vad jag sa! Det är tufft när man har två det är det, men det är så värt det. Älskar den där bilden, ni är så fina där och RB är så snygg! Och tänk att han säkert är ännu finare nu :)

2015-02-12 @ 19:44:51 / http://jbdressage.se
Postat av: Isabelle Johansson

Kämpa Evelinn !!

2015-02-12 @ 20:16:44 / http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: