Queen 20:e Februari

2015-02-21 @ 14:04:00 / Queen P
Här kommer alla bilder (bildbomb) från gårdagens träning!
Kom gärna med konstruktiv kritik!
 
Foto: Josefin Blomberg
 
 


Postat av: Frida Horning

Fin häst och härlig blogg! :D

2015-02-21 @ 14:37:04 / http://fridahorning.webblogg.se/
Postat av: Elin Ekblom

Hej! Det är ju helt omöjligt att ge bra kritik med ögonblicksbilder, men något jag tänker på är att något för er att sträva efter kan vara att hon inte sjunker i fronten under längningarna, framförallt i trav. Har en häst som också gärna sjunker, och min tränare poängterar alltid att det enda som kan avhjälpa det är en rappare skänkel, samt att man kanske länger korta sträckor och tar tillbaka, så de inte hinner glida ner för mycket utan att man behåller trycket bakifrån.

Lycka till i morgon, hoppas det går bra!

Svar: Precis vad vi jobbar med. Hon sjunker lite mot slutet och det går om sagt bättre kortare sträckor men samtidigt måste vi träna på 60 meter eftersom de är de vi ska tävla på :)
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 14:45:50
Postat av: Isabelle Johansson

Fy fasen vad fina :D

Svar: åh tack :D
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 17:51:01 / http://isabellejohaansson.blogg.se
Postat av: Alva

Jag skulle gärna se att du tar bak axlarna lite och tar fram bröstkorgen när du rider. Annars sitter du ju väldigt rak i ryggen. :) Jättefina är ni! Ni passar som handen i handsken :)

Svar: tack så mycket för tipsen det ska jag tänka på!
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 18:12:08
Postat av: Amanda

du har en jättefin häst! :)

Svar: Hon är inte min häst tyvärr men jag önska hon var det!
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 19:16:08 / http://tipsandstuff.blogg.se
Postat av: Sara

Lycka till imorgon, håller tummarna för er!!

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 19:29:20 / http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Sanna

Hej det är jag som råkade ta din bild till insta. Jag vill be om ursäkt och jag ville bara ha en fin häst å jag tyckte din var finast

Svar: Hej.! Bra och modigt sagt! Det är okej det gör inger jag uppskattar din ursäkt!
Evelinn Åkerman

2015-02-21 @ 22:58:03
Postat av: Jennifer

Tycker det överlag ser jättefint ut! Din hand har blivit bättre nu. :) Jag kan nog tycka du skulle länga dina stigläder lite så att skänkeln kommer ner mer och liksom kan hänga längs med hästens sida, och sen undrar jag om inte sadeln ligger för långt fram? Ser så ut på vissa bilder speciellt. Men som sagt överlag ser det fint ut! :)

Svar: Ja de har den! Tack :) Ska kika på det!
Evelinn Åkerman

2015-02-22 @ 12:39:14 / http://www.jenniferdressage.se/
Postat av: Alwa

Hej! Älskar din blogg! Alltid välskrivna och bra inlägg.
Ni är ruskigt fina tillsammans och ser så sammansvetsade ut.
Något du hade kunna göra är att länga din stigläder ett hål, så att dina knän får komma ner lite. Det är lätt man böjer upp dom när man driver (jag gör också det) och då försöker jag tänka på att bara driva med vaden, för då är knäna avslappnade hela tiden.

Lycka till idag!
Kram

Svar: Hej va roligt! tack så mycket.jag tar åt mig av det du säger ska absolut testa länga lite, sen tycker jag att sadeln sätter mig lite i stolsits ibland men det kanske blir bättre om jag får längre ben :) kram
Evelinn Åkerman

2015-02-22 @ 13:22:32
Postat av: Natalie

Ni är så fina ihop :)

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2015-02-22 @ 15:27:25 / http://nouw.com/VesterbergNatalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: