Tävlingsmorgon

2015-02-22 @ 06:22:51 / Queen P
 Jag vill börja med att tacka er för de fina kommentarerna den senaste tiden, för alla lyckohälsningar och för att ni är så positiva angående mig och Queen.
Idag är det tävlingsmorgon och jag är vid gott mod, allt känns jätte bra och jag är super taggad på att få visa upp oss om några timmar!
Hoppas ni håller en extra tumme idag runt kl 11.



Bilder från i torsdags


Postat av: Michelle Petersson

LYCKA TILL idag :D
Kram

Svar: stort tack!! kram
Evelinn Åkerman

2015-02-22 @ 09:45:47 / http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Anna M

Grattis till ett jätte fint resultat! Vilken kanonstart.

Svar: ja jätte kul! tack så mycket :D
Evelinn Åkerman

2015-02-22 @ 11:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: