Snögalopp

2015-02-06 @ 17:01:00 / Vardag
Jag har ju tidigare berättat att våran granne har en travbana som hon brukar rida och köra sina hästar på. Hon är så snäll och låter oss rida på den också. På sommaren är den helt perfekt, flera kilometer i sand och nu på vintern har de plogat upp den så det är ett spår man kan rida i och idag tog jag och mamma oss ut i spåret för lite träning. Det var såååå härligt för solen sken och snön glittrade, rb hade så kul när vi låg och rullade i alla gångarter. Jag önska att ni alla kunde följa med mig hit och rida här ihop med mig, det är guldvärt!
 
Mamma filmade en snutt så ni får se hur härligt det här. I bakgrunden uppe på kullen kan ni se vår går och våra hagar.
 


Postat av: Julia Forsbacka

Vad härligt det ser ut! :D

Svar: ja de är det!
Evelinn Åkerman

2015-02-06 @ 17:24:47 / http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: evie

Vilken lyx! Det är ju guld med sandbana :D Ser superhärligt ut :) var är det någonstans? (I stan alltså)

Svar: I stan? Jag bor inte i stan?
Evelinn Åkerman

2015-02-06 @ 21:48:16 / http://nouw.com/evieastrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: