To do list

2015-02-21 @ 07:59:00 / Planering
Godmorgon. Tänkte dela med mig av dagens to do list, hela mitt liv består av dessa listor. Utan dom hade jag nog inte klarat av min vardag och jag hade glömt mycket saker på vägen. Såhär ser dagens plan ut:
 
  • Fodra och släppa ut hästar
  • Rida Queen en morgonskritt-tur
  • Bella kommer kl 12
  • Mocka stallet och göra iordning för kvällen
  • Bella får rida Rb och Winnie
  • Tvätta transporten invändigt
  • Smörja alla Queens grejer 
  • Börja packa efter packlista
  • In med allt i transporten
  • Snygga till Queen inför imorgon

Nu får ni följa med oss i uppladdningen. Tänkte publicera packlistan för det kan ju vara kul, är det något mer utifrån detta som ni vill läsa om/se extra utav så skicka iväg en kommentar så ordnar jag det!
 
 
bilder från igår



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: