Vårkänslor

2015-02-26 @ 08:50:25 / Vardag
Igår var jag ute i vårsolen på en lång härlig uteritt med Queen. Det är så sjukt för hemma hos mig är det fortfarande decimeter med snö, minusgrader och is men så kommer man 2 kilometer bort så är all snö smält och det är strålande sol, kommer man till kumla där Queen står så är det ännu mer vår ute. Så jag passade på och njuta av det fina vädret med en uteritt runt kvarntorpshögen, finns tydligen otroligt bra ridvägar häromkring, jag måste bara hitta dom. Det är roligt att rida dressyr ute i skogen för det är faktiskt det jag gör när jag är ute för det är bra att utnyttja naturen och backarna i stärkande syfte och dessutom har man ju så mycket gratis. 
 
Idag tänkte jag göra samma sak för det känns verkligen som att Queen gillar det och då känns det bra att hon inte bara förknippar mig med tråkig ridhusträning utan också lite kul uteridning!
 
 


Postat av: rememberthiis.blogg.se

Härligt :)

Svar: Jaan
Evelinn Åkerman

2015-02-26 @ 08:51:55 / http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: