Vinrött

2015-02-26 @ 17:41:00 / Utrustning
Jag gillar färgen på dessa lindor, de går bra ihop med mina bruna stövlar och gör sig snyggt på Rb. Brukar använda dessa till vardags när jag tränar/rider ut hemma och ibland på träning. 
 
Fick frågan här om dagen om det finns nånting i stallet som jag inte skulle klara mig utan och jag måste säga att det är mina paddar! Mias till träning och ett par tjocka lite längre till hemmaträning/uteritt. Förut använde jag inte ens paddar under lindorna, vet inte hur jag tänkte där, nu paddar jag alltid på och jag upplever det som bäst för min häst. Näst in på inköpslistan står ett par höga eskadronpaddar som ska användas vid hemmträning, kan vara bra speciellt när jag tränar Queen och vi rider passage, piaff och tränar in galoppombytena då de skyddar lite extra.
 
 


Postat av: Isabelle Johansson

Snyggt!!

Svar: Tack!
Evelinn Åkerman

2015-02-26 @ 19:56:14 / http://isabellejohaansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: