Dressyrmöte

2015-01-26 @ 15:16:00 / Planering
Hej! Igår var jag på dressyrmöte med klubben i Örebro, de var jätte kul att träffa alla goa klubbkompisar och många av dom är också mina bloggläsare. Vi fikade och pratade om planer inför 2015, vad medlemmarna vill göra och så. Det var mycket snack om clinics, gästtränare och andra roliga grejer som jag ser fram emot. Därefter satte vi oss i olika grupper, ponnygruppen och storhästgruppen där vi pratade om lagtävlingar. Jag anmälde intresse både hos Div 1 ponny och häst. På hästsidan vet jag inte om jag kommer med för där är det ju de tre bästa utifrån resultat och eftersom jag och Queen inte har hunnit tävla än så vet vi ju inte var vi ligger riktigt. Men det vet vi ju i februari så vi får väl vänta och se! Div 1 storhäst går ihop med Dalarna och Värmland med en omgång i Dylta, Örebro. Medan ponny div 1 antagligen kommer gå ihop med Östergötland och då rids omgångarna i Mantorp, Rappestad och Norrköping med start den 8e Mars som jag redan har anmält till! Det ligger alltså väldigt tidigt iår och vi kommer inte hinna starta innan dess, men det känns inte som något problem för oss då Rb alltid är snäll och lätt att tävla med, han bryr sig inte om nåt på tävlingar så det känns som en trygghet. Jag har ju dock redan hunnit anmäla till Mantorp och tänkt rida LA P:1 som årsdebut men om jag ska rida laget första omgången så måste jag byta till Lagtävlansprogrammet som också blir vår debut i den klassen.
 
Känns som det kommer bli ett roligt tävlingsår 2015! :D





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: