Fler bilder

2015-01-30 @ 19:04:00 / Queen P
Här kommer alla bilder från träningen igår, det blev en del! Hoppas ni orkar kolla igenom samt säga lite vad ni tycker. Jag ser på bilderna att händerna ibland hamnar för långt bak men jag tränar på det, är fortfarande lite ovan med storhäst och denna långa halsen och att jag måste sitta med handen längre fram på tyglen och ibland glömmer jag bort mig, tur att anna var på om det! Ser ut som på bilderna att jag behöver länga lädrerna lite så jag ska testa det nästa gång jag rider! 
 
Foto: Josefin Blomberg
 
 


Postat av: Jennifer

Jättefina! Det är bara att träna på med armarna, en dag faller det på plats. Är ju stor skillnad att gå från ponny till storhäst. :)

Svar: Ja men precis! Är lite ovan fortfarande :)
Evelinn Åkerman

2015-01-30 @ 19:13:04 / http://www.jenniferdressage.se/
Postat av: Alva

Ser ut som att det kommer bli jättebra det där! =)

Svar: De tror jag med! 😃
Evelinn Åkerman

2015-01-30 @ 21:51:59
Postat av: Frida Fransson

Gud vad fina bilder! Hon måste vara rolig att rida? :) kramis

Svar: Tack så mycket! ja hon är verkligen en dröm :) krsm
Evelinn Åkerman

2015-01-31 @ 08:50:18 / http://nouw.com/friidafransson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: