Formbild - Januari månad

2015-01-30 @ 13:56:01 / Personlig träning


Gjort några riktigt bra träningspass de senaste dagarna, har pushat mig själv över min tidigare gräns och inte gett upp vilket jag tidigare gjort. Är jätte nöjd med mig själv, konstig och obekant känsla att känna mig nöjd över min kropp och styrka för en gångsskull. Nu ska jag fortsätta såhär! 

Jag tänkte köra en liten frågestund om ni har några frågor till mig angående träning, hälsa eller utseende som är träningsrelaterat så tänkte jag svara på de inom de närmsta dagarna! 


Postat av: Natalie

Jag skulle behöva lite tips på bra övningar man kan göra hemma med kroppen som redskap. Sen är jag inte så duktig på att äta frukost och "bra" mat överhuvudtaget. Så om du kanske har några tips på vad jag kan äta. Jag måste ju liksom äta eftersom jag rör rätt mycket på mig men vad är bra och vad är dåligt? :) Jag älskar din blogg ;)

Svar: svarar snart i ett inlägg!
Evelinn Åkerman

2015-01-31 @ 14:36:13 / http://ponnyryttarese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: