Godmorgon!

2015-01-03 @ 05:50:38 / Vardag
 Godmorgon på er, något vaken nu en lördag? ;) tvivlar på det. Som ni förstår är jag på Brolöten, ja jag lyckades ta mig ända fram allt från Hallsberg till tåget till Flen till bussen och till brolöten! Känner mig faktiskt ganska stolt att jag gjorde de. Kom fram efter 14 igår och hann smörja några träns innan jag fick hoppa upp och rida! Red ett fint 7årigt sto, kändes som det gick rätt bra för att vara första gången och jag kände mig rätt hemma på storhäst. Emelie var på mig om att sluta klämma med benen och ge snabba hjälper och det vet ni ju redan att jag håller på att träna bort. Hon gick mycket finare när jag tog bort skänklarna så då var det bara att låta bli! På kvällen sen åt vi god mat med kurseleverna, hade tipspromenad och avslutade med lite tjejsnack i deras rum, jag tyckte det var kul iallafall! 

Men nu är det en ny dag, jag hade otroligt lätt att gå upp ur sängen så då lutar det åt att bli en bra dag. Ska rida 13.30 och sen ikväll kl 21 har vi spökkväll med eleverna.
Hoppas eran dag blir bra!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: