Hela mitt liv består av planering!

2015-01-13 @ 18:30:00 / Planering
Så många gånger som jag tryckt på hur viktigt det är att planera sin vardag, något som jag använder mig utav mycket, folk undrar hur jag hinner med allt jag gör om dagarna ja ibland undrar jag det själv med. Men det är inte svårare än så att jag planerar upp varenda minut på dagen för att få tid med så mycket som möjligt. Sen finns det dagar då jag bara latar mig också såklart och dom uppskattar man annars skulle jag nog gått i väggen. Men ärligt talat så trivs jag nog bäst när det finns mycket att göra och så ser denna vecka ut. Här får ni se en grovplanering bara av allt som ska hinnas med.
 
Onsdag:
Rida Rb innan skolan
Redovisning i skolan
Rida Queen efter skolan
 
Torsdag:
Skola 8-15
Lasta 17.30, hämta Sophie 18.00, sitta upp 18.30
Dressyrlektion för Erika
 
Fredag:
Rida Rb innan skolan
Jobba på Stinsen
Rida Queen
 
Lördag:
Rb vilar
Jag rider Queen i Rosenlund
Felicia följer med och fotar
Jobba 18-23 på Stinsen
 
Det är mycket om Queen som ni kan läsa och det känns jätte roligt, det här samarbetet känns så himla bra och som jag uppfattat det så känns det lika bra för båda parter vilket är dubbelt så bra. Träningen för Anna Björkman blir onsdag den 28e då hon var fullbokad hela den här veckan och nästa men det passar ju bra att vi hinner lära känna varandra lite innan vi rider för instruktör. Vi har också pratat lite lätt om att Q eventuellt kommer få följa med till Brolöten någon gång och få lite proffshjälp från team Brolin! Känns otroligt kul och jag är väldigt tacksam för den här möjligheten och förtroendet!
 
Men stjärnan Rb glöms ju såklart inte bort, han taggar till träning för Erika och jag ber till högre makter att han håller sig på backen hela passet. Speciellt om Sophie ska följa med med sin kamera så vore det ju kul om vi kunde visa vår bästa sida, eller hur?
 
 


Postat av: Alice Persson

Fin han är! Va underbart att kunna planera så bra, du får gärna lära mig det ;)

Svar: hahah kom på kurs hos mig ;)
Evelinn Åkerman

2015-01-14 @ 09:56:49 / http://aalicepersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: