Helgen

2015-01-30 @ 09:28:00 / Vardag
Äntligen helg! Som jag har längtat, efter en hård skolvecka så ska det bli skönt att varva ner lite. Ja för den här helgen hade jag faktiskt tänkt att prioritera mig själv och verkligen ta det lugnt. Men jag har ju ändå några planer framför mig.
 
Fre: Gymmet 8-10
 Equiterapeuten kommer till Rb
Usekmöte kl 15.30
 
Lör: Rida Queen
ev. födelsedagsfest för min vän som fyller 18!
 
Sön: Rida Queen
ev. Lagmiddag på kvällen
 
Ska försöka komma iväg och rida båda dagarna för nu har vi ju så bra vertyg sen träningen att jobba vidare på. Känns som jag är spängdfylld med ny motivation och inspiration så nu vill jag bara tränatränaträna!
 
 


Postat av: Evieastrom

Ja gud vad skönt det ska bli med helg! Jag är helt slut efter en lång arbetsvecka och mör i kroppen efter två bra träningar :) nu laddar jag om lite för dressyrkurs i helgen men utöver det blir det inte så mycket mer action för min del... ha en fin helg!

Svar: Ja verkligen!
Evelinn Åkerman

2015-01-30 @ 10:09:27 / http://www.evieastrom.se
Postat av: sofia

Otroligt fin häst!
Ser att den är efter Feliciano? Har en egen efter honom och de har ganska lika ansiktsuttryck! :) Kul att man kan se likheter mellan släktingarna! :)

Svar: Visst är hon! Ja det stämmer bra,
Åh va roligt!
Evelinn Åkerman

2015-01-30 @ 14:48:08 / http://nouw.se/lindstromsofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: