Hur blir det med Rb?

2015-01-12 @ 17:21:00 / Vardag
Gud va roligt det är att ni tyckte om stoet så mycket, jätte kul att filmen har fått så många visningar och att inlägget innehåller bara positiv feedback! Ni verkar gilla henne lika mycket som mig, kul att ni är så engagerade och kommer med såna fina kommentarer.
 
Tänkte jag skulle svara på en som jag fick in:
Hallå du rider henne sjukt bra, det ser förbannat bra ut!!! :D Ska bli spännande att följa er, men RB? Hur ska du göra med honom?:)

Svar: Men hallå åh tack så mycket! Vad skönt att höra, det var ju trots allt bara första gången som jag red henne, tänk när vi ridit ihop oss lite då! Angående Rb så behöver ni inte oroa er, han kommer stå kvar och tränas precis som vanligt och inte påverkas av att jag rider en till. Tanken med honom är ju det här året se hur långt han kan gå, allt hänger på tävlingsresultaten angående när och hur vi ska sälja honom. Jag är inställd på att det kommer bli iår men man vet ju aldrig. Vi ska iaf ställa upp i Div 1 dressyr i vår, vill gärna hinna kvala till Nationellt och sen får vi se var vi hamnar. Går det jätte bra så fortsätter vi men går det mindre bra då letar vi efter ett nytt hem till honom där han kan prestera ännu bättre. Känns såklart tråkigt men samtidigt, tänk hur långt vi har kommit? Nånstans känns det som att vi börjar bli klara med varandra speciellt när jag sitter upp och rider stora hästar som jag gör nu och får känna på hur det ska kännas.
 
Från det här
 
Till det här


Postat av: Cornelia

WOW! Vilken skillnad, både på honom och på er som ekipage. Vilken musklad och härlig härlig häst du har gjort honom till. Cred til dig! :)

Svar: Ja eller hur! och inte minst på hur han är som häst. tack så jätte mycket, kram <3
Evelinn Åkerman

2015-01-12 @ 20:57:17
Postat av: Isabelle Johansson

Wow fina ni <3

Svar: tack snälla <3
Evelinn Åkerman

2015-01-13 @ 12:42:36 / http://isabellejohansson.se
Postat av: Johanna

Man känner sig helt plötsligt lite stor och ganska klar med sin ponny, och så går det ett tag och så inser man att man faktiskt utvecklas otroligt mycket av att rida båda delarna och så inser man att man faktiskt rider lite mer "storhäst" ridning på sin ponny och att man klättrat ytterligare några trappsteg! :)

Svar: så sant johanna!!
Evelinn Åkerman

2015-01-14 @ 14:59:28 / http://jbdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: