Inför storhästdebuten!

2015-01-23 @ 19:24:29 / Queen P
Vi har gjort ihop en jätte bra plan inför min och Queens debut på tävlingsbanan som går av stapeln den 22 februari, mamma och jag kommer åka själva på tävlingen då Anna jobbar tyvärr. Men det ska nog gå bra. Queen kommer iallafall flytta hit på torsdagen eller fredagen den veckan så att jag har henne här hemma ett par dagar innan tävlingen, det kan ju vara rätt bra att jag rider henne då och att jag får packa och göra alla förberedelser inför vår debut. Det skulle ju kännas bäst så och så blir det! 
 
Ser jätte mycket fram emot den här helgen och inte minst för att få visa upp oss tillsammans, kommer känna mig så stolt när vi rider in på banan!
 
 


Postat av: Anonym

Hon är så otroligt fin 💟

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2015-01-23 @ 20:50:57
Postat av: Anonym

Vilken fin pålle ✌

Svar: visst är hon!!
Evelinn Åkerman

2015-01-24 @ 15:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: