Lördag

2015-01-10 @ 11:58:00 / Vardag
Godmorgon, hade en riktigt trevlig kväll igår med alla vännerna och det var skönt att komma hem i tid. Tog en lång och skön sovmorgon på 12 timmar så nu känner jag mig utvilad, vaknade upp till ett tjockt snötäcke ute ?! alltså vädret är bra konstigt, igårkväll cyklade jag liksom i 5+ grader och idag flera minus och massa snö. Tänkte jag skulle träna lite på egen hand idag efter att jag ätit och sen är det dags för ännu mer fest ikväll med alla goa människor från igår, men först ska vi brudar dyka upp och ha lite tjejmys innan alla kommer. Ser jätte mycket fram emot det men jag kommer ta det lugnt då jag ska upp tidigt imorgon och provrida en häst, det är ännu roligare!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: