Mål för Februari - Queen

2015-02-01 @ 10:20:31 / Planering
  • Jobba med vänster öppnan då den är lite sämre och då hon gärna lägger sig i sin kadenstrav som visserligen är frän och härlig att se på men öppnan måste ha mer flyt och göras på rätt sätt.
  • Tänka framåt i varje övergång så det inte blir tvärnit.
  • Få fram handen mer på tygeln samt inte hålla in henne för hårt då hon lätt blir bakom lodplanet.
  • Träna in MSV C:1an samt göra en bra tävlingsdebut där jag känner att jag inte kunde gjort bättre ifrån mig!
 
Så himla taggad på den här månaden med Queen, känns jätte roligt allt ihopa och jag längtar efter att visa upp oss på tävlingsbanan, kommer va så stolt när vi travar in där och Queen lika så skulle jag tro. Åh jag får gåshud över hela kroppen, de kommer bli så kul!
 


Postat av: Anna M

Kul med nya hästen. Känns som du fått en nytändning!

Svar: ja det känns faktiskt som det! kul att du lagt märke till det :)
Evelinn Åkerman

2015-02-01 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: