Mördar-benpass

2015-01-29 @ 14:49:00 / Personlig träning
Igår levererade jag ett riktigt benpass från döden, förra året fokuserade jag mycker på ben men nu har jag mest kört bålträning som stärkt mig riktigt mycket men nu är det dags att få in lite mer variation. Började med cykel/jogg i 15 minuter som uppvärmining sen körde jag 10x3 squats utan några vikter innan jag börja plussa på +8 +12 +15 djupa squats och utfallssteg. Varvade med lite pilatesboll samt en annan övning som är rena döden för innerlår och rumpa, kan visa den för er nån gång alltså den mördar! Jag var helt slut i mitten av passet men fortsatte pressa mig med tyngre vikter, är stolt över mig att jag inte gav upp som jag lätt gjort i vanliga fall. Men jag pressade mig i 45 minuter och sen var jag noga med stretchingen efteråt, något jag annars är superdålig med men jag märker hur stel och orörlig jag är så jag måste verkligen stretcha ut lite.
 
Riktigt skönt att ha ett sånt pass i bagaget, nu väntar bara en djävulsk träningsvärk. Idag tänkte jag köra lite armar och imorgon mage så jag har en bra plan för mig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: