Mötet

2015-01-09 @ 19:44:02 / Vardag


Ett trevligt och väldigt lyckat möte med fina tjejerna idag i Örebro! Som ni ser så håller jag mig nyttig till en god jordgubb-ananas smoothie. Vi kom på en hel del saker som vi ska göra under 2015, känns kul och lovande. Nu ska jag ta tåget hem, cykla hem till Micke och göra mig iordning för ikväll blir det lite festligheter med bästa vännerna! 


Postat av: Maja

Hej, hittade din blogg för någon månad sedan och blev direkt helt fast. Har läst den varje dag sen dess! :)
Är själv också ponnydressyrryttare och har också en connemara som liknar RB tycker jag, han är efter Hagens O'Chief och om jag inte minns fel hade RB också honom i blodet?
Jag har precis börjat tävla LA med min connemara nu och hörde talas om Connemara SM och blev såklart sugen! Visst har du vart med i Connemaramästerskapen? Ska du vara med i år igen? När får man reda på när och vart det kommer anordnas? Kan du berätta lite om hur det var att tävla Connemara Sm? :)
Kram!

Svar: Åh va roligt att höra från dig! Jag svarar i ett inlägg så håll utkik :)
Evelinn Åkerman

2015-01-10 @ 10:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: