Sida 1 av 365

2015-01-01 @ 21:31:00 / Vardag
Årets första ridpass är avklarat och det gick väldigt bra, är nöjd med upplägget, genomförandet och resultatet. Nu tränar vi på snabba reaktioner och jag håller på att träna bort en olata jag har då jag gärna sitter och driver varenda steg. Något jag trodde skulle vara jätte svårt att vänja bort och ännu svårare att få han att lyssna utan skänklarna som hela tiden hjälper han, istället plockar jag bor skänklarna helt och sen lägger till dom ordentligt först när han nästan stannar. Efter 10 minuter så var han jätte fin och lyhörd så jag red mycket övergångar mellan gångarterna sen sluta jag när det gick som bäst. Det försöker jag alltid att göra!
 
 
Gårdagen var jätte bra, firade in det nya året med alla mina goa vänner samtidigt som jag lärde känna några nya, nyårspussen fick min Micke kl 12 och allt var helt perfekt. Var hemma kl 3, det första jag gjorde när jag vakna var att gå upp och ut i spåret och så sprang jag 4 km. Riktigt skönt att börja dagen så! drack en smoothie till frukost, tog en dusch och sen kolla vi på en komedi innan jag åkte hem.
 
Sida 1 av 365, kapitel 1. Dagen till ära har Micke och jag förlovat oss, 1a januari 2015, som ett nyårslöfte har vi gett varandra löftet att alltid vara tillsammans. Otroligt fint tycker jag och jag är så himla lycklig!
 
Nu måste jag börja packa väskan, kl 11.26 rullar jag till Flen imorgon och sen vidare till Brolöten.
 


Postat av: Elsa Sophie S. Varnäs

Åh, stort grattis till dig och Micke!! :D <3

Svar: tack snälla<3
Evelinn Åkerman

2015-01-01 @ 21:49:46 / http://tavlingsponnys.horseworld.se
Postat av: Tilde Nelander

Åhhhh, grattis vad roligt!

Svar: nämen tack!!
Evelinn Åkerman

2015-01-01 @ 22:31:13 / http://Glitterhimlen.blogg.se
Postat av: Julia

Grattis till er! <3

Svar: åh tack<3
Evelinn Åkerman

2015-01-02 @ 00:09:23 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Anna M

Grattis till förlovningen och ha det så skoj i helgen!

Svar: tack och tack!
Evelinn Åkerman

2015-01-02 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: