Spontananmälan

2015-01-19 @ 22:11:00 / Planering
Klart Rb ska vara med också! ;)  Såhär går det när jag får ett starkt tävlingssug kl 22 en måndagskväll. Ja då anmäler jag en tävling som vi knappt har tränat till. Vad har jag gett mig in på?

Har varit inställd på att inte tävla nu den 1 februari i Katrineholm men det har också gjort att jag tappat lite motivationen och suget till träning på Rb. Vilket inte är så bra men det är så jag funkar, har jag inget att träna mot då tycker jag det är svårt att hålla igång och tanken på att nästa tävling inte skulle vara förrän i mars hade antagligen lett till att Rb fått en vila och det vill jag inte.
 
Denna förändring innebär också en förändring i planeringen och upplägget.
Så här kan det komma och se ut, måste bara få ett godkännande från mamma:
 
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Jogga
Torsdag: Dressyrträning för Erika?/Träna själva i ridhus
Fredag: Dressyr
Lördag: Uteritt
Söndag: Jogga
 
Måndag: Dressyr
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Jogga
Torsdag: Dressyrträning för Erika? /Träna själva
Fredag: Vila
Lördag: Jogga
Söndag: TÄVLING
 
Det blir bara en LA P:1a men det räcker gott och väl som årsdebut, nu måste vi bara ligga i med träningen men jag tror det kommer gå bra! Målet är att få över 62% och där med ha första kvalet till nationell. Men jag får nöja mig med det resultat vi får med tanke på att det är årets första så kan det gå lite hur som helst!
 
2014 sista tävling, vinst i LA P:1!


Postat av: Nathalie

Hej Evelinn!! Jag hörde av mig till dig för ett tag sen om du hade tips på böoggnamn😄 jag kom på ett nu men jag vet inte om det är bra? Jag själv har ingen aning.. Jo det är: Eqouis
Tycker du det är ett bra bloggnamn? Vad tycker du?:):):):)

Svar: Hej! Vad står det för? :)
Evelinn Åkerman

2015-01-19 @ 22:14:59
Postat av: Nathalie

Ingen aning, haha. Låter liite som equestrian
Men jag vet inte... Tycker du det är bra?:) eller så får jag tänka vidare, haha. Jag själv vet inte vad jag tycker:)

Svar: Equestrian är ju annars ett bra namn, kolla om de är ledigt 👍 men de var ju annars en bra förkortning på det:) kör på de du tycker känns bäst!
Evelinn Åkerman

2015-01-19 @ 22:18:29
Postat av: evie

Vad kul! Är ju alltid bra att ha något att träna mot för att hålla motivationen uppe :)

Svar: jo precis!
Evelinn Åkerman

2015-01-19 @ 22:19:44 / http://www.evieastrom.se
Postat av: Nathalie

Tack sö jätte mycket för du svarade! equestrian Var inte ledigt... Men jag tror jag ska köra på det! 😊 tack för all hjälp!😊

Svar: gör så! Ska bli spännande att besöka din blogg :)
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 07:24:12
Postat av: Olivia Gustavsson

Roligt, då ses vi där! Blir roligt att se dig och RB i verkligheten ;)

Svar: haha de är väl inge roligt! :)
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 08:20:30 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Anna

Så roligt, då ses vi där :) Blir jättekul att se dig och RB live!

Svar: haha äsch det är inget att se ;)
Evelinn Åkerman

2015-01-20 @ 09:15:23 / http://annas.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: