Veckan

2015-01-26 @ 09:37:00 / Planering
Måndag: Skola 9-14, Jogga Queen
Tisdag: Skola 9-15, Jogga Queen
Onsdag: Skola 9-12, Dressyrträning med Queen för Anna Björkman i Askersunds ridhus kl 14.00
Torsdag: Skola 8-15
Fredag: Skola 8-14, Equiterapeften kommer till Rb, Ungdomssektionsmöte
Lördag: (rida queen lördag eller söndag)
Söndag: 
 
Som ni kan se så ser det ut att bli en väldigt lugn vecka, lite tråkigt kan jag tycka men ganska bra ändå för jag måste lägga lite tid på skolan nu. Rb vilar/promeneras som ni kan se, vi väntar på att vår equiterapeft ska komma ut och kika på honom. Jag har inte varit hos Queen sen i onsdags p.g.a. sjukdom så jag har verkligen saknat henne, längtar efter att sitta på hennes rygg!
 


Postat av: Maja Torstadius

Vad hände med att du skulle ha mer träningsriktning på din blogg?:( Hade vart så kul att läsa om!

Svar: Har varit sjuk i 2v och inte tränat :/ men de kommer!
Evelinn Åkerman

2015-01-26 @ 19:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: