Vinterträningen

2015-01-10 @ 12:29:00 / Vardag
Lovet är slut och så är också bekvämligheterna och träningsmöjligheterna, nu gäller det att lägga upp tid och planering på bästa sätt för att utnyttja dagens ljusa timmar. Hur har det gått då? Jo jag är väldigt nöjd med mitt upplägg, utförandet och resultatet av det. RB känns fin, men det är ju en färskvara och jag vet ju att formen går i vågor. Men jag ska försöka komma iväg till ridhus nästa vecka samt träna för Erika och se med henne hur hon tycker vi ska göra med tävlingen i Katrineholm.
 
 
Hur har er vinterträning gått?


Postat av: Jennifer

Vi har mest tagit det lugnt sedan oktober, men börjar komma igång igen nu så det är riktigt roligt! Tycker även hästen som lekte rodeo igår, haha. Antingen bus eller så är hon skitfin. :)

2015-01-10 @ 13:26:44 / http://www.jenniferdressage.se
Postat av: Anonym

Mina hästar har tagit det lugnt under november och början av december, nu har dock poletten trillat på plats känns det som! Vi piruettar nästan och serierna känns väldigt stabil, vi blickar nu framåt mot Msv A debut :)

2015-01-10 @ 17:42:31 / http://jbdressage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: