Framtiden

2015-06-15 @ 16:41:00 / Vardag
När ni fråga mig för en månad sen så såg framtiden lite oviss ut, jag pratade om att jag skulle skaffa storhäst eller låna en storhäst men mina planer har ändrats och nu är det ganska klart för mig att jag ska lägga ner, eller ta en paus iaf och göra andra saker. För hela mitt liv sen jag var 6 år har vigts åt hästar, jag har missat så mycket, tackat nej till så många tillfällen på grund av det och absolut ångrar jag inte nånting och jag haft så kul men nu känner jag att jag tröttnat lite och då är det ingen idé längre. 
 
Men jag ska njuta av den sista tiden jag har med Rb kvar, ha riktigt kul tillsammans och släppa på alla krav. När han är såld sen så står körkort högst upp på listan och sen har jag en miljon saker som jag vill göra!
Jag kommer alltså inte heller rida Queen längre, tyvärr, något jag är jätte ledsen över men vi fick inte ihop de där med att pendla till hennes stall nu under sommaren. 

Vad ska jag hitta på om dagarna då? Jo jag ska njuta av mitt sommarjobb, jobba helger och kvällar, glassa i solen, ut och festa, träffa gamla vänner och knyta nya band, se mig om och göra sånt som jag mår bra utav.
Vill jag rida nån gång så finns det alltid hästar att rida på hemma men just nu känner jag bara för att tänka på mig själv.
 
Så det innebär att jag har mängder med utrustning att sälja, finns det något ut min hästgarderob som ni vill ha, välkomna att kommentera eller mejla mig på [email protected] så får ni det! Har massa schabrak, lindor, boots, täcken, Agria grejer och mycket mycket mer. Så ta kontakt nu med mig innan jag lägger ut och säljer av allt.
 
 
världens bästa kille♥


Postat av: Anonym

Typ hur mycket kostar sakerna??

2015-06-15 @ 20:01:40
Postat av: Hanna Salomonsson

Du får gärna skicka över ngn liten lista eller liknande till mig, jag har precis köpt mig en till pålle och behöver massa nytt, du verkar ju ta så fint hand om dina saker så gissar de är i fint skick :) [email protected]

2015-06-15 @ 20:44:24 / http://hannasaalomonsson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Back on track?

2015-06-16 @ 06:39:26
Postat av: Anonym

Förstår dig helt! Året jag fyllde 18 blev ett sabbats år för mig. Man vill TESTA allt som man som "liten" fick.. men tro mig, jag är idag nitton fortfarande hästlös och tog studenten för en vecka sen, men oj vad jag saknar att ha egen och suget efter tävla kryper i mig. Åker imorgon och provrider min drömhäst igen innan köp och jobbar numera heltid som hästskötare åt elithästar/blogghästar. Insett att det är fett att vara 18, jobbigt att vara 19 och 20=frihet. Jag personligen var i en svacka som 18 åring och gjorde allt jag missa plus lite till, vilket jag nu liksom vuxigt ifrån på ett sett.. var ute till 4-5 och sov hela dagen.. ingen hållbart liv, men något man måste prova.. Lulligt inlägg men poängen äratt jag tror du hittar tillbaka om något år, även om det inte känns så och kör hårt i sommar-lev livet / en trogen läsare

2015-06-16 @ 20:59:40
Postat av: mathilda brett

hej!
gud, har följt din blogg så pass länge att detta inlägg fick mej att GAPA!
Jo, jag ska precis börja min resa inom hästar kan man säga. jag har ridit på ridskola innan, men ska ÄNTLIGEN få egen häst!
jag är då intresserad av saker, skulle man kunna få en lista kanske?
ha en trevlig midommar!

2015-06-19 @ 16:37:01 / http://baraminasikt.blogg.se
Postat av: Olivia

Du råkar inte ha turkosa benlindor eller skydd?? :)

2015-06-19 @ 17:19:43 / http://oliviaamira.blogg.se
Postat av: Ellie

Kul med hästar men det lät bra att tänka på sig själv också o njuta av sommaren på andra sätt!

2015-06-19 @ 18:14:42 / http://minielli.blogg.se/
Postat av: Ellen

Det kan vara skönt med paus, livet är mer än hästar!

2015-06-21 @ 18:49:08 / http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: