Äntligen helg

2015-03-07 @ 13:19:00 / Vardag
Snart ska jag få skjuts till Queen för att pyssla och mysa med henne men också för att ge mig ut på en ridtur ihop med en bloggläsare som heter Agnes som står där jag red här om dagen, Queen ska joggas efter att ha fått två välförtjänta vilodagar efter en veckas hårdträning i sträck. Vi ska rida ut idag och imorgon tänkte jag träna lite program, hoppas att långbanan är ridbar annars måstejag ställa in mina planer och rida på en kortbana men då går det inte att träna något program. Vill gärna ha hunnit känna på MSV C:2 innan vi ska tävla det på onsdag. Såhär ser uppladdningen ut.
 
Idag: Jogga ute
Imorgon: Dressyr, programträna
Måndag: Dressyr
Tisdag: Min 18:e födelsedag. Uteritt ihop med Felicia
Onsdag: TÄVLING!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: