Back in business

2015-03-31 @ 15:24:33 / Vardag
Hej alla som hängt kvar. Det var ju inte så länge sen sist, jag känner mig själv och vet att jag inte kan hålla mig borta speciellt längre. Så nu är jag tillbaka hoppas ni uppskattar det, har mycket att berätta.

Tyvärr befinner jag mig inte på Brolöten som det var tänkt då transporten inte gick igenom besiktningen och måste nu lagas. Tråkigt men sånt som kan hända, ni vet ju sen tidigare att vi redan varit med om en transportolycka så vi tar det säkra före det osäkra. Förhoppningsvis kan vi åka vid ett annat tillfälle.

Men vi håller igång träningen på eget håll och uppladdningen inför tävling om en vecka är i full gång! Jag har dessvärre lyckas blivit ordentligt sjuk men det hindrar inte mig från att träna, jag får ta den smällen när jag kommer hem och har landat för kvällen. 

Jag har mycket material att bjuda på blandannat två utvärderingar av mars, två målsättningar för april, en veckoplanering och självklart om ni önskar något så fixar jag det med!




Postat av: Alva

Härligt att du är tillbaka! Som du sa; det var inte så länge sen, men jag har ändå saknat att läsa bloggen! =)

2015-03-31 @ 16:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: