Egen träning

2015-03-13 @ 18:53:00 / Personlig träning
Att träna själv utanför ridningen är lika viktigt för att bli en bra ryttare, det är något som jag betonar ofta i min blogg och som ni vet tränar jag själv regelbundet på gymmet. Men där Queen bor finns det jätte bra möjligheter att träna själv för på Kvarntorpshögen finns det en jätte lång trappa med över 400 trappsteg som är hur jobbig som helst men riktigt bra! Där gick jag och Micke och sen använde vi utegymmet en timme så nu är jag mör i kroppen. 
 
Har bestämt mig för att utnyttja den här trappan minst en gång i veckan när jag är hos Queen! 
 







Postat av: sofia

du är så grymt duktig!

2015-03-14 @ 10:37:22
Postat av: sofia

du är så grymt duktig!

2015-03-14 @ 10:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: