Fantastiskt ridkänsla

2015-03-13 @ 17:04:00 / Queen P
Queen bjöd mig på ett grymt bra pass idag! Skrittade bort till ett jätte bra gärde i Kvarntorp där jag började med att rida dressyr, hon hade fin bjudning och var sådär lagom taggad, joggade ganska länge innan jag satte lite tryck i henne. Jag testade också på några galoppombyten där vissa blev lite för mycket bus och andra klockrena! När hon busade gjorde jag halt och rygga det är en bra tillrättasägelse och när hon gjorde rätt så överöste jag med beröm. Vi klarade också en serie på byten i var tredje, lite vinglig och istadig men vi gjorde det! Otroligt nöjd med henne.
Tog några varv på gärdet i en fräsch galopp ur form där hon bara fick springa av sig och busa lite, så kul! öronen spetsade och glädjen på topp. Världens finaste tjej.
 
Idag var vi extra färgglada ute i den härliga vårsolen.
 
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: