Första veckan i mars

2015-03-03 @ 20:27:00 / Vardag
Jag vet att flera dagar redan hunnit gå på denna vecka och jag inte skrivit någon veckoplan, visst är det chockerande? Men jag har verkligen haft noll koll på min vecka hur den skulle se ut. jag har typ nästan mått dåligt över att inte ha någon koll men idag kunde jag pusta ut och jag fick ett inre lugn när allt trassel löste sig och jag fick en översikt. Nästan skrämmande vilket kontrollbehov jag har utvecklat haha.  Tänkte berätta lite om de dagarna som varit och hur de kommande ska se ut.
 
Måndag: Dressyr Queen, skritta Rb
Tisdag: Skola mellan 9-10, jogga Queen, uteritt Rb, Rb blir vaccinerad
Onsdag: Skola mellan 9-10, dressyr Queen,
Torsdag: praktik 8-15
Fredag: praktik 8-14, jobba på en afterwork 14-23
Lördag: jogga Queen
Söndag: dressyr Queen
 
Måndag: dressyr Queen
Tisdag: skritta/vila Queen
Onsdag: Kvällstävling i Strömsholm, MSV C:2 Queen
 
Det är lite osäkert hur Rb kommer gå i en vecka framåt men han ska självklart få några vilodagar efter vaccinationen och sen komma igång.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: