Helt tömd på energi

2015-03-26 @ 20:19:05 / Vardag
God kväll på er. Nu bloggar jag från ipaden för första gången! Idag har jag känt mig helt tömd på energi, började dagen med ett mördar arm pass följt av några timmar i skolbänken. Jobbar just nu med att starta ett företag i entreprenörskap, riktigt kul faktiskt. När jag kom hem åt jag en bit mat sen störtade jag i sängen och sov flera timmar , mamma tog hand om rb idag så jag kunde få vila mig väldigt tacksam för det. 

Imorgon tar jag nya tag med en hel dag, fodrar kl 5 följt av ridning innan skolan sen 60 minuter crosstrainer för att sedan gå i skolan ett par timmar innan uppladdningen börjar - förfest hos min klasskompis och sen drar jag och en tjej vidare till Örebro för att besöka strömpis och se ganjaman live! Ska bli sjukt kul.

Resten av helgen kommer gå i ett, jobbar på puben på lördag, söndagen kommer spenderas i stallet hos Queen med massa förberedelser till måndag.

Just nu känns det bara som att bloggen blir tråkigare och tråkigare, ni är inte lika delaktiga i kommentarerna längre vilket gör att jag tappar motivationen och inläggen tappar kvalité. Ni får jätte gärna komma med förslag vad jag ska skriva om så jag får er lite mer delaktiga! 



Postat av: Frida

Skulle vara kul att läsa om dina framtids planer med Rb och Queen :)

2015-03-26 @ 20:40:34 / http://fridalinden.horseworld.se
Postat av: Anna Jansson

Jag tycker det är väldigt tråkigt eftersom det verkar som om att du har gått från all in på Rb till att nästan skita i honom och bara rida Queen

2015-03-26 @ 21:21:53
Postat av: M

Kan du inte skriva ett inlägg om hur du tänker när du gör veckoplaneringar? Tänker du veckovis eller månadsvis eller hur tänker du? förhoppningsvis hittar jag mig en häst snart och ska då lägga upp en plan så att vi når våra mål men vet inte riktigt hur jag ska tänka.. :/

2015-03-26 @ 22:04:53 / http://dromhasten.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv. Såklart att alla hästar är olika! Det jag försöker poängtera är att det är viktigt att låta hästen komma igång i en lugn takt för att minska skaderisken. Att värma upp på ett lugnt sätt behöver inte vara att just jobba hästen i skritten. Man kan ju promenera innan eller som du säger bara skritta på långa tyglar. Men jag tror inte att någon häst mår bra av att inte få skritta fram ordentligt, i varje fall inte fysiskt. Jag säger inte att hästen blir skadad om man inte skrittar, men det löper i varje fall större risk att den blir det - anser jag.

Vore kul om du skriver lite om planerna framöver med Queen och lite tankar ang RB's försäljning? :) Hoppas du får tillbaka motivationen till bloggen snart!
Kram

2015-03-27 @ 07:18:49 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Anonym

Jag måste tyvärr hålla med Amanda :/

Svar: Kommer svar idag ni har helt missuppfattat
Evelinn Åkerman

2015-03-27 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: