Ny plan med Rb

2015-03-13 @ 11:03:37 / Planering
Rhett Butler ska börja jobbas mot tävlingskondition igen, han har ju fått en väldigt lugn vinter och jag har anmält han hit och dit men inte känt oss redo. Han är inte längre min högsta prioritet tyvärr och han förtjänar det därför vill jag få upp han i tävlingskondition och sälja han efter det. Jag vill vidare, uppåt och det kan jag inte med honom då jag känner mig begränsad som ryttare, jag hör hemma på storhäst och det är där jag vill vara! Men vi har tid på oss att träna och njuta ihop av vår tid som är kvar samt hinna tävla lite.
 
Har dock avskrivit mig min plats i Div 1 till största anledning för att vi helt plötsligt bytte distrikt från Östergötland till Värmland - Dalarna - Gävle vilket blir väldigt mycket längre och åka och jag som skulle vara reserv och var tvungen att vara på plats tänker absolut inte åka dit för att rida LA, något som jag likagärna kan rida här hemma.
Men jag kommer såklart heja på min klubbkamrater och hoppas på att de inte har några hard feelings mot mig som valde att hoppa av.
 
Så nu satsar vi på att få upp rb i kondition och sen finslipa tävlingsformen lite så ska jag börja titta på individuella tävlingar, det känns bäst för oss! Sen ska vi börja höra om det finns någon som söker en framtida elitponny. Ju längre han stannar kvar desto med kommer han stiga i värde.
 
Jag kommer lägga upp en mer specifik plan på vad vi ska jobba med framöver.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: