Resultatet av mötet

2015-03-10 @ 16:16:00 / Vardag
Igår träffades vi i div 1 häst för möte, är ju både med i div 1 ponny och häst som ni säkert känner till, blev väldigt tight igår då jag sluta praktiken 15.20, var framme i stallet 16.10 och då var det fort byta om och göra iordning Queen, 16.30 satt jag på ryggen och red till 17.45 och så var det lika snabbt göra henne klar för hagen och mig klar för avgång så kom Maria 17.30 och plocka upp mig. Känner mig ganska duktig som fick det där att gå ihop men det hade ju inte gått om inte Maria hade hämtat upp mig då hade jag antingen fått utesluta mötet eller träningen. Så är glad att jag hann med båda!
 
Träffade iallafall tjejerna på Hälls i Örebro där jag tog en köttbullemacka och så såg vi över de olika omgångarna och kom fram till vilka som ska rida. Jag rider 16/5 i dylta MSV C:2 och eftersom jag är junior får jag en yttligare koeff på 1,05. Jag rider inte omg 2 i Sunne och sen får vi se om vi rider MSV B finalen i Falun i juli. Kul att få vara med och jag tycker det känns jätte bra. Vi kom fram till att vi ska få till en programträning för Johan Ekenberg som en lagaktivitet och sen att vi ska göra lite andra saker ihop. Så det känns toppen!
 


Postat av: Sara Stina

Blir det några lagomgångar för ert lag? Vi fick ihop ett ponnylag i division 1 men det blev ''inställt'' på grund av att det inte fanns några andra lag i närheten att slå ihop med... Örebro ligger ändå ganska nära Västmanland så det vore väl konstigt om ni hade massor av lag och vi bara fick höra att det inte fanns några?

Kram på dig och grattis på födelsedagen!

Svar: vi slog först ihop oss med Östergötland men sen bytte vi till Dalarna - Gävle :)Tack så mycket! kram
Evelinn Åkerman

2015-03-10 @ 17:19:13 / http://ssfredlund.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: