Tidig morgon

2015-03-24 @ 07:11:45 / Vardag
Imorse var jag uppe klockan 5 för att släppa ut hästarna innan skolan, äntligen lite fint vår väder igen! Så härligt att det är ljust ute redan så tidigt. Jag passade på att mocka så när jag kommer hem är det bara att hoppa i ridkläderna och ut och rida. Idag tänkte jag då till gårdagens konditionspass som inte blev av.

Bilderna är ifrån en morgon när jag red för någon vecka sen.



Postat av: Anonym

Hej vet inte om det är försent att fråga om du bara skulle göra en del men ställer iaf min fråga.

Några killar i min klass håller på och säga att hästar är hamburgare, att vi är djurplågare, att vi leker med maten osv... Sen börjar dom även säga det om min häst. Jag vet att man inte ska ta åt sig men det är inte lätt när det är 5 dagar i veckan. Nu ska vi skriva ett projekt att man ska få folk att ändra åsikt. Jag tänkte att det skulle vara ett toppen tillfälle... Men jag behöver din hjälp. Hur ser du på ridsporten? Hur ser du på att vi handskas med ett sånt mäktigt djur? Berätta gärna varför du valde ridsporten ❤ berätta gärna din åsikt om du förstår vad jag menar

2015-03-24 @ 09:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: