Utvärdering Mars - Rb

2015-03-31 @ 18:56:15 / Träning
Såhär såg mina mål för Mars månad ut:

Stärka vänstersidan och få han liksidig igen.
- Jag tycker faktiskt att han känns jätte fin i båda sidorna, har inte upplevt någon skillnad. 

Plocka bort skänkarna helt och ta till dom när dom behövs
- något jag tänker på vid varje pass, tycker faktiskt att det bara blir bättre. Märkte det vid senaste ridpasset att han var med känslig och uppmärksam utan skänkarnas inverkan. Men vi jobbar vidare!

Uppnå fullkomlig stillhet i sadeln med osynliga hjälper (långsiktigt mål)
- här har vi stora problem. I och med att jag rider Queen så tycker jag numera att det är jätte svårt att sitta ner på rb. Känns som att jag skumpar jätte mycket men det är inget som syns alls på film men att det känns asså! Måste ta en period där jag tar bort stigbyglarna igen och tränar på just det.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: