Tidig morgon

2015-05-15 @ 06:51:00 / Vardag
Godmorgon! det var inte så länge sen, urk va trött jag är just nu men snart blir jag pigg när jag får komma ut till mina hästar i stallet och mötas av deras hungriga gnägg, inget gör en piggare än det eller vad säger ni?
 
Idag har jag mycket att stå i. Nu ska hästarna fodras och sen släppas ut och så ska jag göra stallet fint och iordning till kvällen. Sen ska jag se över packlistan för tävling samt all packning som ska tillbaka hem till Queen efter tävlingen, för vi åker inte hem imellan så alla hennes grejer får följa med till tävlingen och sen släpper vi av henne på vägen hem. Så det är mycket att komma ihåg men som tur är har jag listor på allt så inget glöms, även om det inte hade varit hela världen eftersom jag ska dit nästa vecka men.

Rb ska trimmas idag på banan och Queen ska få sig en mysig skrittur ute bara hon o jag, det blir jätte bra tror jag. Hon är nog säkert lite mör efter gårdagens pass och förtjänar mys och pyssel så ska vi nog vara fit for fight imorgon! 
 
Ser jätte mycket fram emot tävlingen och det vet jag att Queen gör också, hon vill säkert göra en repris på helgens framgångar hehe. Jag har som plan att lägga lite mer tid på framridningen den här gången för sist fick jag lite för lite till första klassen och då var hon överladdad, det vill jag inte händer på den här nivån när vi ska in och rida Msv C och dessutom representera laget, så jag kör på en 40 minuter lång framridning + framskrittning på det så hon hinner tagga ner, sen får vi bara gå in och göra vårat yttersta och ha riktigt riktigt kul! Men jag har en bra magkänsla inför starten iallafall så jag hoppas den har rätt.
 
 
Vacker bild jag fick på Queen i måndags, jag ska visa er resten när jag hunnit redigera dom!
 


Postat av: Julia Forsbacka

Åh, vad hon är snygg!

2015-05-15 @ 13:10:56 / http://forcebacka.blogg.se/
Postat av: Ellen

Galet fin bild!

2015-05-15 @ 17:12:22 / http://ellenshorselife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: