Hallå där!

2012-12-25 @ 20:27:53 / Vardag
Ja vad är det nu? tredje gången gillt kanske?
Som ni ser så har jag startat upp bloggen IGEN, denna gång förhoppningsvis mer succesivt. Ska uppdatera er så ofta jag kan och även försöka hinna med mitt egna liv, hästen, skolan, pojkvännen. Men jag har verkligen saknat det här och all feedback jag fått från er under alla år! Men nu kör vi en gång till.

Har suttit hela kvällen och pysslat med en design, är otroligt förvånad över mig själv att jag lyckas komma ihåg alla koder till designen, stilmallar och kodmallar och allt vad det heter, att jag kommer ihåg allt på photoshop som jag inte använt på mer än 10 månader minst! 
Under min blogg-frihet så har jag även lagt kameran på hyllan, men nu ska jag damma av den och försöka ha med den i vardagen så ni får fräscha nya bilder!


Ni får gärna hjälpa mig att sprida bloggen så jag kan komma igång och blogga på riktigt igen, vore kul att komma upp i samma antal bloggläsare som förra året på så sätt blir det ju ännu roligare att blogga och uppdatera er om ni engagerar er och ger massa tips och ställer frågor! 


Hoppas ni är lika glada för uppstarten som jag är! Ge mig tips på vad jag ska blogga om, har några ideér själv såhär i början men behöver eran hjälp också♥


Postat av: Amanda - En satsande tävlingsryttare

Åh vad roligt ewe! <3

Svar: hihi hoppas de håller hela vägen nu då!<3
Evelinn Åkerman

2012-12-25 @ 20:37:48 / http://perfectpony.blogg.se
Postat av: Feliciaaaasplund

Härligt! Äntligen:D
Jag fotar gärna dig och RB vetu! Puuuuuss

Svar: Åh vad bra gumman! :D
Evelinn Åkerman

2012-12-25 @ 20:38:44 / http://feliciaaspluund.blogg.se
Postat av: Frida -Gratis bloggdesigner

Kör hårt! Mängder med bilder ifrån Brolöten tack:) Har faktiskt också börjat igen(y)

Svar: haha om jag hittar nåra så ;)
Evelinn Åkerman

2012-12-25 @ 21:33:43 / http://fridaaaxelsson.blogg.se
Postat av: emelie

Kul att ha dig tillbaka hörru! ;)

Svar: ja känns skönt att va igång igen! ;D
Evelinn Åkerman

2012-12-27 @ 09:18:18 / http://fjordyy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: