Finaste rb!

2013-11-18 @ 17:51:00 / Vardag
Tänk att det är november och jag rider fortfarande i paddocken, igår bjöds det till och med på sol! Men såklart inte på ridbanan... Har fått väligt mycket frågor om min rosa outfit, den är populär tydligen, själv tycker jag den är riktigt söt och den klär rb trots att han är kille! Hur som helst jag har fått alla grejer från olika ställen och det är konstigt att alla går i precis samma färg! Lindorna kommer ifrån Jacson, schabraket från Mias Rs och jackan är från Kingsland. Så de är en härlig kompott!
 
Min mamma är så duktig med kameran, bilderna blir så bra! har inte redigerat dom ens. Här får ni!
Rb var hur som helst väldigt fin stundtals, han har inte gått dressyr sen förra tävlingen utan bara tagit det lite lugnt. Så det var ett lätt pass med mycket basic, bara kolla av att allt fungerar och det gjorde det. Tyvärr red jag på fel bett och med fel tyglar så handen gled jätte mycket och jag fick han inte 100% stadig som med baucherbettet men jag är nöjd iallafall. 

 


Postat av: Fanny

Ni är så fina!! :)

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2013-11-18 @ 21:13:34 / http://fannyzetterqvist.blogg.se
Postat av: Anja

Fina bilder! :)

Svar: tack så jätte mycket!
Evelinn Åkerman

2013-11-18 @ 22:04:14 / http://castarha.wordpress.com/
Postat av: Julia :)

Gud så snygga! Speciellt på bild 3 och 5 nerifrån ser man vilket sju'helsikes steg han har *.*

Svar: tack söta du blir så glad! starta upp din blogg nu!!
Evelinn Åkerman

2013-11-18 @ 23:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: