Tidernas bloggläsare

2014-09-28 @ 19:47:00 / Vardag
Jag vet att jag förra veckan slutade med veckans bloggläsare. Men det betyder inte att jag vill sluta hylla folk och speciellt mina bloggläsare! Så denna utmärkelse som en speciell tjej ska få mycket prestigefull och en av anledningarna hittar ni på näst sista intervjufrågan. Annars så är det för att hon ser mig som en inspirationskälla, en idol och förebild vilket gör mig väldigt rörd och stolt så det minst jag kan göra är att ge tillbaka! Det här är för dig Hannah
 
 
Berätta lite kort om dig själv: 
Jag heter Hannah är 13 år gammal, bor i Örebro, har två egna hästar, går ridprofil på gumaeliusskolan och älskar din blogg
 
 
Berätta gärna om din häst: 
Jag har 1 foderponny han heter Miclas Marcis och är 22 år gammal, jag har haft honom på foder i 3år, vi har startat pay and jump och pay and ride innan han blev halt, och det var tack vare dig som jag hittade inspiration tillbaka
 
Min egna ponny heter Källstorps Salt och är en 15 årig New Forest, jag har haft honom i snart 4 månader, jag med honom har jag startat pay and ride och pay and jump. 
 
 
Vad har du för mål med ridningen?
Att bli bättre, och ha kul, förr var jag helt fast vid hoppning, men sen jag började läsa din blogg så fick jag oxå idéer till dressyren 
 
 
Hur hittade du till bloggen och vad var det som fick dig att stanna? 
Jag hittade till bloggen genom en kompis, jag fastnade direkt, du har så bra idéer och man hittar inspiration, sen tyckte jag det var kul att du bodde i Örebro eftersom jag oxå gör det, jag gillar bloggen så mycket att jag har gjort en fanpage @rb_fans
 
 
Hur länge har du läst enewe.se och vad gillar du med bloggen?
Jag har läst bloggen sen i maj, och har varit fast sen dess, jag gillar att det är blandade inlägg om vardag och häst, och att man får följa med och se filmer från träningar och tävlingar
 
 


Postat av: Hannah

Tack❤️

Svar: Tack själv <3
Evelinn Åkerman

2014-09-28 @ 21:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: