Veckans bloggläsare

2014-09-22 @ 18:52:47 / Vardag
Denna vecka är det inte bara en bloggläsare som ska uppmärksammans utan två! Två härliga och fina systrar, Sophie och Louise som bloggar ihop, hur kul är inte det? önskar att jag också hade en syster att blogga med. Jag vet att de tränar på brolöten för Emelie och Chris precis som jag också åker iväg och gör ibland så nån gång kanske vi ses! 


Här kommer intervjun

Berätta lite kort om er: 
Vi är två systrar som rider både på ridskola och två New Forest ston. Sophie och Louise heter vi och vi är 11 och 9 år. Vi har ridit i 6 år och vi tävlar klubbtävlingar i både hoppning och dressyr, men vi satsar på att komma ut på de stora tävlingsbanorna i vår! Vi gillar att fota lite häst och lite hund. 

Berätta gärna om era hästar: 
Vi rider två ston, Saga och Mitzy. Saga är född 2001 och är en New Forest. Hon är cirka 137,5 cm och hon är en fux. Hon tävlas i hoppning av en annan tjej upp till LB så vi tränar henne mycket i dressyr. Saga har vi ridit sen oktober 2013. Mitzy är 26 år men är som 16 eftersom att hon är 50% fullblod och 50% New Forest. I sina yngre dar var Mitzy riktigt duktig på att hoppa! Henne har vi haft sen i somras.

Vad har ni för mål med ridningen?
Våra mål är att börja tävla i hoppning och dressyr upp till LC i hoppning och LB i dressyr. 

Hur hittade ni till bloggen och vad var det som fick er att stanna? 
Vi hittade bloggen igenom andra som tipsade om den.

Hur länge har ni läst enewe.se och vad gillar ni med bloggen?

Vi har läst den i cirka tre månader.
 

Det här var den sista veckans bloggläsare! Jag tror jag dragit en varje vecka i 6 veckor nu och jag märker att intresset börjar tunna ur och de som visat intresse har redan fått blivit intervjuade. Så nu lägger jag av, tar kanske upp en annan grej istället eller så får ni se mer av veckans läsare längre fram! Tack iallafall till er alla.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: