Personliga mål

2015-06-04 @ 13:19:53 / Vardag
Hej på er! Solen tycks ha hittat hit efter en riktigt omväg och flera veckor av regn, men nu är det strålande fint ute och Rb går för första gången denna månad utan täcke. 
Jag sov inte mer än 4 timmar inatt, var så uppe i varv och typ fylld av stress och ångest. De senaste veckorna har verkligen tagit kol på mig speciellt stressen i skolan men snart snart kan jag andas ut. Imorse gjorde jag klart min tenta och skicka in - check nu har jag bara en endaste uppgift kvar sen kan jag äntligen säga att jag klarat 2an. Så jag tänkte skriva lite till er sen så ska jag sätta mig och göra klart den så har jag som en liten belöning därefter att gå ut till min älskade häst som ska aktiveras på något sätt idag.
 
I sommar tänkte jag faktiskt prioritera mig själv lite, jag har hamnat i kläm och mitt välmående har gått upp och ner. Så jag har satt upp några privata mål som jag vill kunna bocka av under en längre period och också fylla på listan med saker som gör att jag mår bra.Vissa saker är verkligen för personliga för att ta upp här så dom håller jag för mig själv men jag kan dela med mig av några saker som jag tänker ta tag i.

Klara årskurs två - Snart check på den, känns riktigt skönt och som en börda som lyfts från mina axlar.
Leva sundare - äta bättre och träna mer
Sommarjobba - har sommarjobb!
Bli av mer hudproblem - tror det kan ge sig med mindre stress och mindre choklad som är punkterna över hehe
Skänka bort mina gamla kläder som jag inte gillar och köpa nya fräscha
Ta körkort - som blir när jag sålt Rb
Göra en makeover - jag känner för en totalförändring men jag kommer inte på riktigt vad, men tror att det kan bli en ny frisyr eller hårfärg
Unna mig saker som jag vill ha - istället för att gå och tråna efter nånting så ska jag faktiskt ta och köpa sånt som jag vill ha. 
Umgås mer med vänner 
 


Postat av: teamvalentin.webblogg.se

Så fin😍😍bästa bloggen ever💗💗

2015-06-13 @ 20:20:26 / http://teamvalentin.webblogg.se/
Postat av: teamvalentin.webblogg.se

Så fin😍😍bästa bloggen ever💗💗

2015-06-13 @ 20:20:47 / http://teamvalentin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: