hemma!

2013-04-07 @ 15:27:58 / Vardag
Har haft en rolig helg med fina vänner och pojkvännen. Hela onsdag-torsdag-fredag-lördag var jag med min pojkvän, sen på lördagkväll skjutsa han hem mig till Felicia, vi gick bort till en väns lägenhet och umgicks med några stycken innan vi gick hem och satte oss och bada badkar klockan 4 på natten,  haha riktigt skönt var det. Somnade ganska fort sen. Åkte hem till mig vid halv tre, nu ska jag äta upp maten och sen ut o fixa stallet, rida och mysa med världens bästa häst<3



Postat av: a s s l a t j e j e r n a

Hej!

Nu är det absolut sista chansen att tävla om ett Amigo Mio fleecetäcke! Anmäl dig om du inte redan är med vettja! ;)
http://asslatjejerna.blogg.se/2013/march/var-tavling.html#comment

2013-04-08 @ 10:51:20 / http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Förlåt men tycker inte att bloggen är lika bra som den var förr, du uppdaterar med veckors mellanrum och säger inte att du behöver uppdatera varje dag men lite oftare hade inte skadat. Så du har tyvärr tappat en läsare . Menar absolut inget dumt men man måste bestämma sig, ska man blogga då ska de uppdateras, vill man inte lägger man ner :) Kram

Svar: Det är min blogg jag uppdaterar när jag känner för det, du har ingen aning om vad som försigår i mitt liv eller hur läget är för fem öre. Så jag tycker inte du kan avgöra hur ofta jag ska uppdatera. Gillar du inte min blogg eller hur jag väljer att uppdatera den så varsågod du behöver inte läsa.
Evelinn Åkerman

2013-04-25 @ 07:44:56 / http://ziro.blogg.se
Postat av: Erika Krönert Kjellsson

:) tycker du gör rätt som sattsar på skola,ridning osv INNAN bloggandet. För i ridningen har det gett RESULTAT
KRAM på dig <3

Svar: ja precis! ja det har det, nu ska jag ut och trimma lite igen ;) kram <3
Evelinn Åkerman

2013-05-05 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: