från 10 till 1

2013-08-21 @ 17:07:00 / Vardag
10 saker du vill göra innan du dör: Skaffa mig mitt drömjobb, flytta ihop med min älskling, bo i mitt drömhus vid en sjö, få barn, resa till bora bora, bli miljonär, shoppa i london, träffa justin bieber(haha kommer aldrig hända), överraska min pojkvän med nåt riktigt bra som får han att tappa hakan av glädje, äga en bmw 
 
9 saker om dig själv:  jag blir jätte lätt avundsjuk när det kommer till kärlek, jag är ett kontrollfreak, jag är jätte perfektionist, min häst är mitt barn, jag är en tjej med starka åsikter, folk i skolan kan uppfatta mig som dryg men ångrar sig när dom lärt känna mig, jag har svårt att koncentrera mig, jag känner att jag knappt har några vänner kvar(eller att vi glider ifrån varandra), längtar till gymnasiet och få lära känna nya folk!
 
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på: fina ögon och fint hår, bra klädstil, vara romantiskt, överraska mig!, vara gullig och skicka gulliga sms/ta bilder och vara stolt för att du har mig, kunna träffas ofta, smsa och ringa mig ofta, göra mig lycklig och ha humor
 
7 saker du ofta grubblar på: vad jag ska göra efter gymnasiet, vad mina barn ska heta, hur jag ska bli miljonär, vad som händer när man dör, hur min pojkvän kan stå ut med mig, hur jag vill inreda mitt hus, vad som hade hänt hur mitt liv hade sett ut om jag inte träffat micke - de måste varit förjävligt
 
6 kändisar du tycker är snygga: TOM HARDLY♥ Justin Bieber, Erik Saade, David Beckham, Taylor Lautner, men den snyggaste måste ju vara Diana Melison skulle kunna döda för att se ut som henne!
 
5 saker du aldrig skulle vilja göra: leva livet ensam, äta en gräshoppa, åka till irak eller afganistan eller nåt sånt där land, se min pojkvän eller mamma eller nån dö
 
4 saker du köpt den senaste månaden: godis, hästgrejer, mat, kläder
 
3 sätt att få dig le/skratta: vara gullig, dra ett skämt eller ramla och slå dig haha
 
2 gamla favoritlåtar: Rattle - Bingo players och We'll be coming back - Calvin Harris (får fortfarande rysningar när jag hör den) 
 
1 sak folk inte visste om dig: min mamma har ensam vårdnad om mig och jag träffar aldrig min pappa.


Postat av: Alva Ohlström

haha lånade din lista lite, bara så du vet ;)

Svar: Helt okej, jag lånade ju den också av nån;)
Evelinn Åkerman

2013-08-21 @ 18:28:28 / http://alvaaohlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: