Fredag

2013-12-27 @ 10:57:34 / Vardag
Godmorgon! jag vaknade upp idag till min besvikelse och såg att de va snö ute. Jag som planerat en springtur efter all julmat och redan hoppar ner i träningskläderna men dom planerna gick ju helt åt skogen. Får väl köra lite träning här hemma en stund innan jag ska ut till stallet och rida ut en sväng.
 
Igår va jag ju som sagt på mellandagsrean, tyckte jag träffade varende kotte jag känner där haha. fick med mig tre tröjor och ett par byxor hem, jätte nöjd! micke köpte också två byxor och en snygg Adrian Hammond tröja som jag valde ut ;) sen åt vi lite kina buffé inna vi åkte hem till mig och såg på en bra film. Imorse åkt han till jobbet runt sex, så jobbigt! men vi ses ikväll igen. idag kommer gäster till oss på middag och lite julmys, sen åker jag som sagt till micke igen och spenderar helgen där. Imorgon firar vi 13 månader tillsammans hihi!
 
När jag får tid ska jag sätta mig ner och redigera gårdagens bilder så ni kan få se som jag lovade. Rb va sååååå fin!
 
en bild från förra vintern
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: