Svar på fråga - SM

2013-12-08 @ 11:16:21 / Svar på tal


Svar:  hej proppen för SM 2014 har självklart inte kommit ut än? Har heller ingen aning om vart de är. Klasserna är lc-la i båda grenar och LA går SM-klassen i. 

Förra året var de dåligt med startande i dressyren, väldigt dåligt visat intresse så hoppas de blir av iår, vi kanske kan påverka de? 

Jag hade planerat hela året att åka på SM med rb, när proppen kom ut och jag såg att det skulle ridas i skara den 10-11 augusti blev jag jätte ledsen för precis den helgen hade vi blivit medbjudna på kryssning så de va riktigt tråkigt tycker jag.. Nu hoppas vi på bättre tur de här året! 




Postat av: Annie Berggren

Tack för svaret! Tror jag såg sm klassen 2013, men det vart väl en 4 startande så visste inte om det verkligen var en sm klass ;) Vi får hoppas att det går av då och inte för långt bort!

Svar: inga problem:)
Evelinn Åkerman

2013-12-08 @ 11:52:59
Postat av: Sofia

Kul att det är flera intresserade av Connemara SM! :) En möjlig orsak till det dåliga startfältet på Sm kan ha varit att de la dressyr och hoppning på ett annat ställe än rikset med ridklasser och utställning.De åren jag har kollat/ridit så har det varit relativt många starter iaf i dressyren.
Har läst att det ev kommer att hållas i Stockholmstrakten nästa år så då får vi hoppas att alla grenar är samlade på samma ställe :)

Svar: okej då förstår jag! :)
Evelinn Åkerman

2013-12-08 @ 15:24:18
Postat av: Lollee

Gud så fin han är!!!

Svar: tack!!
Evelinn Åkerman

2013-12-08 @ 20:24:32 / http://www.galenilivet.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva på bloggen så fort du vet när man vet när sm är :) funderar på att åka själv ;)

Svar: absolut!
Evelinn Åkerman

2013-12-10 @ 10:14:39
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Hihi, ni kommer vinna Evelinn! :D

Svar: Såklart, varför skulle jag annars åka dit för?;)
Evelinn Åkerman

2013-12-10 @ 21:41:53 / http://juliahanzzon.blogg.se
Postat av: Hanna

Kan informera om att connemara riks/SM ser ut att gå i Norrköping 2014, iaf vad jag preliminärt hört. 25-27 juli tror jag datumen var. Kan hojta om jag hör det är spikat, Norrköpings Fältrittklubb kommer det gå på i så fall.

Svar: åh tack! ska planera in det så jag inte missar! ja du får gäärna hojta till snälla du:) kram
Evelinn Åkerman

2013-12-12 @ 17:30:18 / http://connybonnymaraponny.blogspot.com
Postat av: Maja

Hur sätter du upp dina rosetter? Hänger du dem, har du dem i tavlor osv. osv? :)

2013-12-18 @ 23:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: