Vardagen

2013-12-10 @ 19:23:23 / Vardag
Hej, mina dagar just nu ser inte speciellt roliga ut.. Jag kliver upp när de är mörkt och tillbringar ljusa dagen i skolan tills jag kommer hem och de är lika mörkt igen, så omotiverande! jag har ingen ork med nåt längre och vädret gör de inte lättare.. just nu är de snöblask här ute, snön smälter och alla hästägare vet ju att de innebär snöstyltor = mardröm. Så rb har nån ofrivillig vila just nu, tråkigt nog och jag själv jobbar med att få det sista klart inför jullovet.
 
 
På torsdag har jag min sista "vanliga" lektion. Fredag jobb i vår skolrestuarang, julbord för hela slanten! Helgen ska spenderas med micke och sen kommer en riktigt rolig vecka, ska jobba för skolan som servitris på våra julshower vi har. Det innebär att jag börjar 14 och slutar runt 22 måndag till onsdag, torsdag är jag ledig från skolan men jobbar från 18-00 som serivitris på ett annat julbord i laxå. Upp 7.50 i skolan igen för lite avslutning på fredagen, vi köper pizza och har de mys sen slutar jag 12. ska ev in till örebro då och se justin biebers nya film på bio med sanna! Sen ska jag jobba 17-01 på julbord i laxå igen. Så de blir fullt upp! kommer inte heller träffa min pojkvän på hela veckan då han jobbar 7-16 så våra tider passar inte alls varandra! :( ska försöka stå ut helt enkelt!
 
Rb ska iaf tränas bättre nästa vecka, har tid då medan det är ljust att trimma innan jag börjar jobba. Sen har jag ju loooov! det ska tillbringas i stallet till största del men även på hästryggen!
 


Postat av: Hanna Selenbrink

Usch, jag känner igen mig i "tröttheten" :(
Kika gärna in på min blogg och va med i någon utav mina tävlingar, den senaste tävlingen behöver du i stort sett bara kommentera att du är med, dessutom får alla som inte vinner ett tröstpris!:D

Svar: Ja de är inte kul :/
Evelinn Åkerman

2013-12-10 @ 20:23:51 / http://hannaselenbrink.se
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

sv. Ja att dom höjer 2 år till på ponny vore inte ett dugg fel!

Svar: Inte alls!
Evelinn Åkerman

2013-12-10 @ 21:43:15 / http://juliahanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: