2013 - såhär långt

2013-06-26 @ 11:56:00 / Tillbakablickar
detta är alltså trejde och sista delen av min lilla sammanfattning av våran tid, det är den här jag tycker är intressantast för på dessa 6 månader som gått av detta år har det hänt SÅ mycket! nu är vi på gång!

2013 började med några riktigt bra träningstillfällen! jag visar er dom på film om ni är intresserade av att se, den ena är från en Tur-träning som jag va suuuuuper nöjd med och den andra lite trimm hemma bara!


 
Dock började inte tävlingssäsongen lika bra, vi gjorde våran värsta start någonsin, ingenting var bra. Jag var på botten och på snudden att ge upp, ni som följt oss en tid nu vet hur jag fick kämpa mig tillbaka på fötter igen. Den tävlingen fick mig att tappa all lust, ni som läst dessa inlägg har ju sett hur vi kämpat från 0 upp till de här och sen på just den tävlingen att få responsen på allt slit på det sättet de va som ett slag rakt i magen. jag var förkrossad helt enkelt..

Men efter pepp från nära o kära, bloggläsare, folk runt omkring mig så tog vi oss tillbaka. Började träna för Erika och så vips va vi fit for fight igen och nu vassare än någonsin! Erika passar oss så bra hon förstår oss verkligen och från gång till gång säger hon jämt att de är sån himla stor skillnad på oss och de är såååå kul att höra från någon så duktig!
 
Så kom vi ut på banan igen, gjorde en kanon ritt i örebro på 70% LB, 65% i Wittvång och på örsta tog vi hem andra plasten i div 3!!
 
SÅ nu hoppas jag att resten av 2013 fortsätter i samma tempo och att vi fortsätter utvecklas till de bättre och komma ut på mer tävlingar och klättra i klasserna! 

Nå vad tycker ni om våran resa?
 


Postat av: Anonym

NII ÄÄÄR BARA BÄÄÄÄÄSSTTT!!!

2013-06-27 @ 22:04:13
Postat av: Anonym

NII ÄÄÄR BARA BÄÄÄÄÄSSTTT!!!

2013-06-27 @ 22:04:13
Postat av: Anonym

NII ÄÄÄR BARA BÄÄÄÄÄSSTTT!!!

Svar: aww
Evelinn Åkerman

2013-06-27 @ 22:04:13
Postat av: Tuuli Elmgren

Ni är så duktiga!

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

2013-06-28 @ 09:32:14 / http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: